FAQ

Veel gestelde vragen

Hoe meld ik me aan bij De Kruin?

  • Je kan algemeen aanmelden door  ons contactformulier in te vullen op de contactpagina. 
  • Je kan rechtstreeks aanmelden bij een van onze collega's. 
     
  • Als het voor jou nog niet duidelijk is bij wie je terecht kan, stuur je een mailtje met je hulpvraag naar infoatdekruin [dot] be of bel je op het algemeen nummer 016 58 19 97.

Is er een lange wachttijd?

  • Meestal kan de medewerker van De Kruin een eerste gesprek vastleggen binnen een termijn van zes weken.

Hoeveel kost een sessie?

  •   Je kan onze huidige tariefhantering HIER nalezen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

  • Je kan zowel cash betalen na je afspraak als gebruik maken van de bankapp. Bancontact is niet aanwezig. 

Is er parking voorzien?

  • Wij beschikken op beide locaties over een private parking. 

Is er terugbetaling mogelijk?

  • Dit vraag je best na bij je ziekenfonds. Elk ziekenfonds heeft zijn eigen afspraken hieromtrent. Een overzicht dat werd opgemaakt door het Vlaams Patiëntenplatform kan je terugvinden via hun website.  Voor rookstopbegeleiding is tevens een terugbetaling voorzien.

Wat als ik een sessie wil annuleren?

  • Dat kan tot 48 uur (werkdagen) op voorhand door telefonisch contact op te nemen met de medewerker met wie je een afspraak hebt. Na deze termijn wordt een annulatievergoeding in rekening gebracht. Wij houden immers het lokaal alsook de voorziene tijd ter beschikking.