FAQ

Veel gestelde vragen

Hoe meld ik me aan bij De Kruin?

  • Klik HIER of ga kijken bij TEAM. Zoek de geschikte medewerker en neem via mail of telefonisch rechtstreeks contact op.
    Bij afwezigheid bellen we je zo snel mogelijk terug.
  • Als het voor jou nog niet duidelijk is bij wie je terecht kan, stuur je een mailtje met je hulpvraag naar infoatdekruin [dot] be of bel je op het algemeen nummer 016 58 19 97.

Is er een lange wachttijd?

  • Meestal kan de medewerker van De Kruin een eerste gesprek vastleggen binnen een termijn van twee weken.

Hoeveel kost een sessie?

  •   Je kan onze huidige tariefhantering HIER nalezen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

  • Je kan zowel cash betalen na je afspraak als gebruik maken van bancontact.

Is er parking voorzien?

  • Wij beschikken niet over een private parking. Je vindt een parking in de naburige straten van ‘De Kruin’. Parkeren in Tildonk is gratis.

Is er terugbetaling mogelijk?

  • Dit vraag je best na bij je ziekenfonds. Elk ziekenfonds heeft zijn eigen afspraken hieromtrent. HIER vind je alvast een overzicht dat werd opgemaakt door het Vlaams Patiëntenplatform. Voor bemiddeling heb je in bepaalde gevallen recht op een verminderd tarief, afhankelijk van je inkomen. Vraag hierover meer info aan de bemiddelaar.

Wat als ik een sessie wil annuleren?

  • Dat kan tot 24 uur op voorhand door telefonisch contact op te nemen met de medewerker met wie je een afspraak hebt. Na deze termijn wordt de helft van het voorziene uurtarief als annulatievergoeding in rekening gebracht.